dr dängroth: och nu har vi vunnit över publiken med - 2023 mot VIK blev 2064 mot BIK... Oh well, fortsätter det fina spelet kommer en rännil med några hundra ytterligare rinna till. Segrar ger intresse. Fin sekvens nu. Sonen spelar upp på musikskolan på torsdag men undrar om jag inte ska speeda som en galning upp till metallåtervinningen för att komma en bit in i första? Viktigt med fler poäng mot Almtuna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer