1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614726 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1715314

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jupp. Jag och den hemmavarande sonen kommer att åka dit under förutsättning att den traditionella släktträffen hinner avslutas i tid.
Gör den inte det, så åker vi ändå.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Har frugan informerats om planerna ännu eller kommer informationsutbytet att ske först när samtliga berörda personer samlats på matchdagen?

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: kul! Räknar med att delar av Rätta Virket kommer också. De som var i Uppsala idag är även på plats i Malmö imorgon. Kul med den hårda kärnan resande supportrar!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.