Kongo: Wedin är den spelare som det händer mest runt, visst han bränner många lägen också men han kan iaf skapa och är trygg med puck. Berglund händer det inget alls runt, han behöver skakas igång om någon. Sen Fehrnjolm kom tillbaka så är det väldigt tafatt med. Näe, ska man markera på det där viset så är AIK borta en dålig match att göra det mot då spelare som kan producera behövs om än mer än vanligt.
+ 1