1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1719879

Sv: Kimmo Kapanen din gamla hjälte. Hur e läget?
JobbaPuck: Starostenko då? Eller i vart fall hans soffa! Tikkanen. RVA?

Svarskommentarer

Sv: Kimmo Kapanen din gamla hjälte. Hur e läget?
Mats Näslund är en legend i mina ögon.
Min mormor och morfar var bekant med hans föräldrar. Jag var där och fika när jag var en lite pojkspoling!
Jag vet när han skrev sin autograf på ett Canadienskort...
Då var jag stolt :-)

Skål i fredagsdunklet!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.