1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1726693

Sv: Apropå nånting...
Ja och nej. Ja, eftersom ingen anmärkning har tillkommit sen kommunen köpte arenan. Nej eftersom gamla anmärkningar ligger kvar i 36 månader.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Guinness86: Om man tänker varumärken: bobbarna har mindre publik, ingen klack och dålig stämning, har aldrig fått fram några bra spelare, har ett tråkigt gubbigt lag och ligger klart efter sportsligt. Men då har de kunnat säga "vi sköter i alla fall ekonomin". Nu försvann det med. Sweet

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.