{7566}: Uffe D som tränare låter ju bra...men, han har inget vidare resultatmässigt meriter som tränare. Kanske passar bättre då att stå i Timrås bås som underdog i stället för favorittryck i Frölundas o HåVes bås? Han gjorde ett stressat o plågat intryck i intervjuer i Götet o Jnkpng.
Så betyder det att när Hallin kommer tillbaka så lär knappas tränartrion våga sätta han på läktaren vilket betyder att 3 Lander, 16 Sirén och 26 Pettersson kommer få se matchen från sidan vilket jag tycker är absurt då jag anser att både Sirén och Pettersson utgör ett större hot ute på isen en Hallin. Men men, man är för fega för att sätta "publikfavoriten" Hallin som uträttar 0 på isen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer