Sant👍Men bara namnet kan locka till sig intressanta spelare och han känner till Timrå väl nu när han varit här i två år och sett sin son spela varje match. Jag hade inte tackat nej om det stämmer!
{7566}: Som du säger så bör ju namnet i sig dra lite extra både vad gäller spelare, sponsorer, massmedia och publiken. Och han lär i så fall brinna av "revanschlusta" från åren i Elitserien. Nåväl det tar vi när/om det kommer.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer