Tycker Modos trend mer och mer liknar den nedåtgående spiral som både vi och SSK har snurrat nedför i 6-7 år nu. De ligger typ 3-4 år efter oss i utvecklingen(avvecklingen). Känns lite dubbelt. Samtidigt som man vill att Timrå ska vara det bättre laget så är det nog inte positivt om området mellannorrland inte finns representerat i högsta serien.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Känns lite dubbelt. Samtidigt som man vill att Timrå ska vara det bättre laget så är det nog inte positivt om området mellannorrland inte finns representerat i högsta serien.