Kulltorp: 3-1 i pp för modo. Det vill sig inte idag. 5min kvar
Inlägg: 1728292
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: 4-1 till modo i pp med 3 kvar.
Jag tycker inte att det speglar matchen. Timrå är väl så bra som Modo men hade ett par stolpskott och 1 mål bortdömt. Det är tillfälligheter som avgör och jag tycker domaren hade hemmaögon i matchslutet.
Kul att se j-18 grabbarna på plats i Swedbank.
Finns många bra spelare i laget för framtiden.
Banans yngsta, Hålander, var dominant i 2 perioder men mattades lite i tredje.
Kul hockey dessutom, fullt ös medvetslös!!!
Jag tycker inte att det speglar matchen. Timrå är väl så bra som Modo men hade ett par stolpskott och 1 mål bortdömt. Det är tillfälligheter som avgör och jag tycker domaren hade hemmaögon i matchslutet.
Kul att se j-18 grabbarna på plats i Swedbank.
Finns många bra spelare i laget för framtiden.
Banans yngsta, Hålander, var dominant i 2 perioder men mattades lite i tredje.
Kul hockey dessutom, fullt ös medvetslös!!!
+ 1