Inlägg: 1728854
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 2016-02-24
Då har man slagit av hatten på flarran och ikväll ska vi klämma BOOBS!!
Nu kör vi ända i kaklet ...
Nu kör vi ända i kaklet ...
Bobbarna däremot... De har gått 2-8 sista tio och har torskat fem raka. Dålig moral, dåligt målvaktsspel. Har bara sett glimtar av matcher och inte sett någon hel men de ser fortfarande väldigt tröga ut. Kollade en period mot Löven på repris igår efter att precis sett oss mot AIK och, ja... Det var lite skillnad på utförande.
Sen är det ju så att derby är derby och allt kan hända. Men just nu känner jag mig oerhört trygg med vad våra killar kan prestera och ser inte att bobbarna ska kunna stå emot. Inte den här gången, februari 2016.