1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1730652

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2016-02-28
modomille: jo jag ser!

Vi är klart bäst än så länge.

Och bäst hittills är borta stå!

Svarskommentarer

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2016-02-28
Vi spelar bra här i första.

Bästa läget har nog Berglund haft misslyckat avslut dock.

Förutom det så har även Bohman haft ett bra läge med där han drog en rapp handledare i stolpen...

Men vi ser fokuserade ut inför uppgiften idag.. Satsar helhjärtat i offensiven när läge ges...

Inga vådaräder dock vi gör ett bra jobb i egen zon!

Och där lyfter Marklund in en backhand i taket under avvaktande utv!

Bra!!!!


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer