Söderöver: Blir vi 8 börjar vi borta på onsdag, men i nuläget är vi bara ett enda mål ifrån (antingen om vi gör ett eller om Almtuna släpper in ett till) sjundeplatsen som skulle innebära hemmamatch på onsdag, mot just Almtuna, om jag inte räknar fel. Oavsett placering så verkar det bli Almtuna vi möter på onsdag. Hemma eller borta? Vi får se :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Oavsett placering så verkar det bli Almtuna vi möter på onsdag.
Hemma eller borta? Vi får se :)