Det är inte jättesvårt att göra mål på oss ikväll och asparna har en halv period på sig att ta sig om... Det känns ganska lätt just nu för vi kliver inte in som vi bör om vi ska vinna...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är inte jättesvårt att göra mål på oss ikväll och asparna har en halv period på sig att ta sig om... Det känns ganska lätt just nu för vi kliver inte in som vi bör om vi ska vinna...