1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1730723

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2016-02-28
Varför ska det ALLTID bli så jävla spännande.. visste att det skulle bli nervöst trots 4-1 ett tag... jävla helvetes lag! Varit likadant i alla tider med detta lag. Lehtonens skridskoskena och stolpe ut mot modo i sudden i avgörande 7e matchen är signifikant för det här laget. Ska det skita sig nu också?

Svarskommentarer

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2016-02-28
Heisenberg: Vill INTE ha 80-tals upprepning nu! Då ledde man med tror det var 5 mål mot Södertälje och tappade...
Kom igen nu!

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2016-02-28
Och kan damen som skriker ut "Kom igen nu asplöven!!" en gång i minuten sluta med det.. de orden kommer eka i mitt huvud i flera månader om vi tappar det här..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer