1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1731511

Sv: Apropå nånting...
palleparling: VIK är verkligen illa ute. Men jag lider ändå med svenska hockey och vad som händer i VIK... Kan inte känna skadeglädje.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Önskar ingen annan supporter/förening må som en annan gjorde när vi satt i typ samma sits. Vi hade ju själva satt oss rejält i skiten genom förra klubbstyret som inte kunde hantera ekonomi. Sen tycker jag med att det är oroande att det är så många klubbar i allsvenskan bla som går på knäna.

Sv: Apropå nånting...
Nu är det några närmast gråtande VIK-are som klappar händerna när styrelsen ställer sina platser till förfogande. Fy fan vad jag får ont i mitt supporterhjärta när jag vet hur illa det såg för vår egen klubb för inte så länge sedan.

VIK-gav oss i alla fall några viktiga poäng i årets serie.

Jag lider med VIK. Punkt.

Även om jag hatar deras uppträdande när vi TIK-supportrar vallades som boskap vid några besök i gurkstan;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer