Smokey: Önskar ingen annan supporter/förening må som en annan gjorde när vi satt i typ samma sits. Vi hade ju själva satt oss rejält i skiten genom förra klubbstyret som inte kunde hantera ekonomi. Sen tycker jag med att det är oroande att det är så många klubbar i allsvenskan bla som går på knäna.
Nu är det några närmast gråtande VIK-are som klappar händerna när styrelsen ställer sina platser till förfogande. Fy fan vad jag får ont i mitt supporterhjärta när jag vet hur illa det såg för vår egen klubb för inte så länge sedan.
VIK-gav oss i alla fall några viktiga poäng i årets serie.
Jag lider med VIK. Punkt.
Även om jag hatar deras uppträdande när vi TIK-supportrar vallades som boskap vid några besök i gurkstan;)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer