Taggad. Sätter mig med 4 st icke timråiter i en Saab V4 från 63 o blåser ner från Härnta nu. Har lockat med pilsner... sånt går alltid hem. Jag vet av erfarenhet att dom redan nu är omvända till den riktiga ångestklubben... dom är ännu ovetande men redan nu lyckliga. Om det beror på pilsnern därom tvista di lärde. Vi syns men framförallt hörs! Giv oss frid. Vinn!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer