Sputnik: Kansliet består väl av en handfull personer i dagsläget. Extremt svårt att se att man då väljer att anställa någon som inte haft ett civilt arbete i hela sitt liv. Tyvärr.
Inlägg: 1734184
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Jo jag skrev det lite väl hastigt förut. Tycker bara han är sjukt värd det. Sen förstår jag självklart att kansliet har stram ekonomi och att i dagsläget måste man prioritera rätt i sportgruppen. Däremot är tycker jag Hallin är välkommen i framtiden om en passande roll dyker upp och ekonomin finns i klubben.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Pelle, Pelle, Pelle, PELLE HALLIN!
En av de första ramserna min yngsta son lärde sig av Timrå-klacken.
En av de första ramserna min yngsta son lärde sig av Timrå-klacken.
+ 4