+ 5
Inlägg: 1734511
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: dom tappar mr firemaster till nästa år och tar in någon dyr mupp som misslyckas nästa år ändå...
viktigast är att vi slaktade dom ändå..
viktigast är att vi slaktade dom ändå..
+ 2
Tappa ALLT ...TOTAL KOLAPPS!!
Pinsamt...
Blir äcklad när jag ser Perrapöjken njuta ...
Nu får Modoliderna passa sig....annars blir det tomt i Fjällräven!