Inlägg: 1734570
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Så länge inte Borlänge går är jag nöjd för några fler Dalmasar vill jag inte upp...Tack Gode Gud!
Amen..
Amen..
hockeyn i medelpad blev fan inte hetare av att dom var med än utan dom...
och sponsorer behöver timrå inte svall...
dom kan sms låna isst..