Håhåhå. Quizuppmaning igen. Körde några omgångar och nu passerade vi AIK. Ge Huss mer pengar till klubbor nästa säsong. Quiza på. Jag körde så vi kom kanske 10-15 poäng över när vi passerade AIK. Så små marginaler. Man ser ju inte poängen men det är jättenära mellan oss och AIK.
Jag har hittat minst ett fel. I quizet påstås felaktigt att vi spelat hockey sedan 1928. Men svara så för all del för ett "rätt" svar ger mer poäng än RÄTT svar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer