sargad: Helt annan match på tisdag. Kommer få kriga som aldrig förr för att klara av detta. Leksand gör ju ingen vidare match kan aldrig tro dom gör en likadan match igen. Dom kan betydligt bättre men samma gäller oss med.
Dundee: Såg första perioden, ni kommer klara det där fint, tycker det ska bli spännande att se hur ni bygger ert lag nästa säsong, hur går surret där uppe om Ludde Nilsson tex ?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer