Från det ena till det andra... Vad är det fel på Östersunds FK? Man har öppet mål att välja en snygg och en relativt unik färgkombination från republiken Jämtlands flagga och låna från eller inspireras av republikens logotyp. Istället låter man en tolvåring rita loggan i Paintbrush, och inför namnvalet var det aktuellt att heta Österzund med "z" för att appellera till hela länet...
För övrigt tror/trodde ordföranden att Giffarna heter Sundsvalls Gif. Men annars har det ju gått bra :)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer