1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614882 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1737848

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Hur ser våra konkurrenter ut nästa sässe? Åker Klaskrona ut lär de näppeligen kunna satsa så mycket, eller? Flera av topplagen har ju signalerar tom börs under säsongen. Tingsryd, Mora, Västerås och kanske några fler. Kan det vara så att bara Leksand och då ev AJK kan ha lite muskler att spänna nästa säsong? B-löven misstänker jag har oförtjänt högt publiksiffran i förhållande till resultat, så de kanske kan fortsätta sin "satsning"? Sportklubben lär väl också satsa i vanlig ordning om de nu går upp.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: vi ligger ju i mitten när det gäller publik. Med lite mer framgång får vi nog fart på några fler, hundra för hundra. Men snart kickar ju högre hyran till kommunen igång. Blir en utmaning att betala flera miljoner mer än konkurrenterna. Krävs kreativitet på intäktssidan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer