Och idag klarar sig modo kvar i SHL .... igen :/
Inlägg: 1739518
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Det ska spelas om det först. Leksand är ett riktigt bra lag och tuffa att spela mot. Jag själv tror att det blir 7 matcher och där kan allt hända.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: de känns ju stabila. På alla fronter.
Annars känns ju Dragons som bäst i stan just nu. Grym organisation.
Annars känns ju Dragons som bäst i stan just nu. Grym organisation.
+ 2