+ 5
Inlägg: 1740555
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Emil och Ludde mission complete ni tog ner Modo till HA. Helt enligt planerna. ;)
+ 14
Det har vi bevis på!
Klarar SkabbRävarna det här...?
Sönderskjutna..
Två år har de fått kvala...
Och nu är dom ute och massflykt väntar.
Miljonförluster...
Det blir kämpigt detta...
Jag lyfter på hatten för Perrars Pöjkar. .
I Övik är det sorg och gravöl. .
Själva Quissar vi in 25 lax till klubben..
Emil och Ludde KOM HEM NU!!!