1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1740984

Sv: Silly Season 2016/2017
{7566}: Nu är det väl ändå så att vi inte enbart kan ha unga utvecklingsbara spelare i laget? Vi måste ha rutin också. Och nog fan skulle Murley göra bra ifrån sig i Allsvenskan.
Sedan har jag svårt att tro att Murley tjänar 100 000 i månaden. Men även om det stämmer så blir det ändå billigare än att värva motsvarande svensk rutin på grund av skattereglerna. Just skatten är en av anledningarna till att Modo värvat så många transatlanter de senaste åren.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2016/2017
hubbenorlen: Det har gått väldigt bra för Modo på senare tid har jag hört. Skämtåsido. Om Nubben nu skulle få för sig att värva en transatlant så kommer det vara en spelare från NCAA/ECHL/AHL i ung ålder. Rutin hittar han i Sverige.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer