1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1743942

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Håller med Kongo om att "Timrå hej" bör fortsätta att användas och cementeras som vår kampsång innan match. Givetvis så nära pucksläpp som möjligt för att säkerställa bästa möjliga uppslutning. Såg DIF i vintras och dom körde sin sång där alla stod upp precis innan domaren släppte pucken vilket var jäkligt coolt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag har surrat lite med Marknadschef Patrik Bylund och det blir nog så att han gästspelar i nästa avsnitt av Timråpodden!

Är det några frågor ni vill ställa honom? Har ni några funderingar i övrigt kring marknadssidan i Timrå?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.