El Maco: Jo han har väl varit det vad jag förstår. Så det är väl lite oklart med hans status. Man får hoppas att han inte går sönder det första han gör. Sen kommer han ju in med viktig rutin i allafall.
+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte