1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 174542

Sv: LHC-TIK
Direkt från Linköping i en lägenhet i Ryd.

Timrå vinner rättvist om vi ser på hela matchen. TIK var riktigt värdelösa i första perioden. I andra och tredje var Timrå det klart bättre laget.
LHC hade svårt att komma ur egen zon och uppträdde mkt ängsligt.

Det här var en av de skönaste segrarna i år, eftersom jag inte har mkt för Linköping.

Extra kul att spelarna stannade kvar och tackade oss en bra stund efter matchen, trots att vi inte var många som hejade fram laget...

Skål!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.