1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 174556

Sv: LHC-TIK
Figo.... Mmm jag säger så här å det är gammal regel...... Jag skarre med flera var på matchen å såg en riktigt het batalj mellan två lag Mmm precis två lag du hörde rätt två laaaaaag.....

Mmmm bra stämning i Lhc hallen har jag hört men det kan jag skriva under på att det inte var, den var bedrövlig å det håller Skarre " Tik" Skarin med om det lovar jag.!!!!


Nu är det som så här att vinsten var mkt rättvis mkt rättvis.... fattar inte att dom på tv 4 har mage att säga att det var en jämn 3 period men men det har blivit konstigt..!!

Hare bra allihopa.!!

Puss // Figo som är grymt laddad till supporter matchen.. Hmmm en Beliavski iår osså ...: ja det är möjligt...........

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.