1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1746459

Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
Laken: Läste på twitter där en skrev att Nubben nämnt att Ludwig nilsson är ett intressant namn och att han sagt det på medlemsmötet. Nån som var där och kan säga i vilket sammanhang han sa det? Sen skall truppen kunna vara spikad inom 2 veckor skall Nubben också sagt. Blir intressanta veckor för oss Sillynördar. :)

Svarskommentarer

Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
Sputnik: Inom 2 v är truppen komplett...typ. När hände det senast? Någon gång ever?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.