1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1747369

Sv: Silly Season 2016/2017
Tyckte det var tråkigt för Modo att dom åkte ur, men nu tycker jag vissa av dom där inne i modoboken har bölat för länge, 2 sm guld och dom grinar och tycker så fantastiskt synd om sig själv, vi har fan inget sm guld ingenting vi, nä nu får dom sluta lipa så förbannat och knyta näven istället, till hösten kommer vi ha lekstuga med Modo :) ;)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2016/2017
{3678}: Modo får säkert ihop ett starkt lag så någon lekstuga skall man kanske inte räkna med på förhand. Däremot är det minst lika naivt att tro att ingen i AIK eller Timrå skulle platsa där naturligtvis.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.