1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1747514

Sv: Apropå nånting...
Tarasov: jag kan garantera dig att Timrå IK inte får 4 miljoner om året för NHK-namnet... Är det 10 % av det blir jag supernöjd.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Låter som småpengar i mina öron. 400.000 skulle jag kunna kasta in i morrn. Om det har tagit en hel säsong? att ta fram en arenasponsor, så låter allt under 5.000' ynkligt.

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Billigt... nästan så att man kunde ha satt sitt namn själv på hallen.

Sv: Apropå nånting...
El Maco:
Låter rimligt. Ni har länk nedan på vad sponsorn omsätter och vinst

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Ett erbjudande som gått tidigare till ett annat företag var 80 000/månaden. Men det var som sagt ett annat företag och tidigare, frågan är väl om man har tvingats gå ner i pris och så fall hur mycket...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.