1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1753494

Sv: Silly Season 2016/2017
Knylan: Ja se där. Vet vi om han hade några alternativ i utlandet ifjol? Är det där söka jobb snacket en ridå för att lura A-kassan månne?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2016/2017
Jåkkinen: Vet ej, men det känns ju som att han borde ha hittat något om han verkligen försökt. Gissar att det behöver klaffa ganska bra om han verkligen ska dra iväg, vore han 20 år så hade han nog hoppat på vad som helst. Nu har han väl barn och hela köret tror jag.

Jag tror i alla fall att chanserna att få se honom i TIK-dressen till vintern är relativt goda.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.