Rip Kirby: Pendla? Måtte det inte bli Modo bara för då spyr jag! Hoppas det är pendla till Timrå han menar. Dock så är det väl inte så troligt att man är så sugen på att pendla till Övik varje dag, men Man vet ju aldrig ;)
Sputnik: har det största förtroendet för vår ledning. Jag blir glad för ett kontrakt då det är en duktig spelare med lokaö förankring men lika glad för ett nej då TIK då inte gått utanför ramarna för att möta lönekraven. Win-win!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer