+ 3
Inlägg: 1758704
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Är det Trafikverkets ansvar att ändra skyltningen på E4, då får väl E On gratisreklam ett tag till...😎
Såg att matchen visas på CMore Hockey. Kul.