1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1759343

Sv: Apropå nånting...
sargad: Lite om Zäta och hans storhet! Fy vad man skulle vilja se den mannen i timrådressen igen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Björkung på bänken idag och Hardegård får chansen. Tycker Björkung varit riktigt bra i träningsmatcherna än så länge, kan det vara så att man är nöjd med honom och vet vad man får ut av honom och vill testa Garpenlöv lite mer kanske? Annars tycker jag det är łite underligt då Björkung tagit för sig betydligt mer än så länge. Även om Garpen faktiskt gjorde en ganska bra match senast mot Modo och skapade en del lägen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.