1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1759480

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Tänkte också det. Synd annars då han var intressant med sin storlek och skott. Först och främst önskar man ju att det inte är något allvarligt med honom. frågan är ju då, Öppnar det upp för PP backsvärvning tro? Dock så lär han väl inte varit allt för dyr och det i sig inte lämnar allt för mycket pengar kvar att värva något intressant för.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Som känslan är lär väl juniorer få kliva in istället i inledningen av säsongen

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.