+ 2
Inlägg: 1762042
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Varför nöts det inte på försäsong? Knappast nåt nytt fenomen. Pp har varit uselt i åratal. Och hur nöts det på juniornivå? Verkar som det är mycket snack å lite verkstad.
+ 1
Och vem vet..Det kanske lossnar mot Pantern på fredag?
Om inte så måste det göra det under sessen om vi ska vara med och fightas i toppen under denna säsong!