1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1763643

Sv: AIK -Timrå IK 2016-09-25
hubbenorlen: å andra sidan när skall han stå? Timrå brukar ha jävligt svårt mot lag i nedre regionen på serien. Ska det satsas tycker jag det är bättre mot dessa lag med 6 poängskaraktär.

Svarskommentarer

Sv: AIK -Timrå IK 2016-09-25
Nisse på Mon: Varför ska han stå över huvud taget den här delen av säsongen, när vi har en av seriens bästa målvakter? Nog fan måste väl en förstamålvakt klara av fler än fyra matcher i rad?
Har aldrig riktigt förstått det här med byte av målvakter i hockey. Man bänkar ju inte en målskytt som har gjort mål fyra matcher i rad bara för att man måste "lufta" en bänkspelare.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.