+ 11
Inlägg: 1764813
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja men tror och hoppas det kommer :). Apropå publik, gud vad jag kan sakna en fullsatt e.on i ett slutspel, tex mot hv :) då vare stämning.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det är väl klart att de funderar varför det går så bra för Timrå IK. Men svaret är lika enkelt. De har en härlig stämning inom klubben o de släpper fram ungdomen. Dom tycker det är kul med hockey o det tycker jag också!
Ett exempel om det positiva som jag saxar från Mattias Ek från expressen.
"När tränarna Kent Johansson och Tommy Sjödin avslutat presskonferensen efter Örebro-Brynäs i går var deras gemensamma samtalsämne: Timrå IK."