1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1765167

Sv: Apropå nånting...
Lichln_Timr?IK: Stygn, det är ju mjukskada. Det hade kunnat vara värre, benbrott eller dylikt :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: välkommen tillbaka tre å ett halvt år senare! Har saknat dig på HS. Nu får du hockeysnacka oss tillbaka uppåt.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jajjemen! Tur det gick bra denna gång, syftade bara på att han har haft väldigt otur de senaste säsongerna, förra året fick han en puck i ansiktet och en klubba upp i vänstra ögonbrynet.

Wedda är en jäkla krigare! Hoppas han nätar på torsdag!👍😎

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.