tjobba: AS mesta ES-mästare Sportklubben på besök men framför allt Hallin-hyllning! Moståndarklack och spelare bör ju stämma in i hyllningarna, eller hur!? Bör ju säsongsbästa vad gäller publiken.
Synd att ST jinxa Mattsson. Vore oerhört om han kan stå emot vidskepligheterna.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Moståndarklack och spelare bör ju stämma in i hyllningarna, eller hur!?
Bör ju säsongsbästa vad gäller publiken.
Synd att ST jinxa Mattsson. Vore oerhört om han kan stå emot vidskepligheterna.