1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1766963

Sv: Apropå nånting...
Perreman: Sedan känns det ju inte bra att ändra ens på den minsta av detaljer med det spel vi presterar idag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Så fort en spelare är borta blir det ju dock ändringar. Sedan strävar man säkert att hålla det som fungerar allra bäst ihop intakta och det är antagligen klokt.
Själv skulle jag exempelvis vilja se hur Wedin funkar i lite annan omgivning samtidigt som hans lina på intet sätt är dåliga. Man blir kluven :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.