El Maco: Det är juh inte utan att undra när sjukdomen ska börja släppa för våran kära hackkyckling LHC. Att ta tillbaks den förra tränaren som dessutom vart sparkad känns, ursäkta uttrycket, urbota dumt. Vi satsade på någon utifrån som inte visste någonting om rutiner och liknande och det gick juh ändå ganska bra. Att ta en tränare som till ca 50-60% har tränat samma spelare under den senaste 2 årsperioden känns som att skjuta sig själv i foten. Vart blir det egentligen nytt då den nya redan är inkörd i det gamla systemet?? Pannkaka och rakt ner i Allsvenskan tror jag det kommer att bära..!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Att ta en tränare som till ca 50-60% har tränat samma spelare under den senaste 2 årsperioden känns som att skjuta sig själv i foten. Vart blir det egentligen nytt då den nya redan är inkörd i det gamla systemet??
Pannkaka och rakt ner i Allsvenskan tror jag det kommer att bära..!
Timrå IK
Stor Stolt och RödVit!!