Hmm? Riktigt lyckad rubrik du fick till på den här tråden. Vad den har med ämnet att göra kan man ju fråga sig.
Tycker det är starkt av Bendelin att komma tillbaks, med tanke på hur han blev nekad tränarposten inför säsongen. Hoppas han kan tagga till spelarna med rejäla utskällningar om det så behövs, har varit för mycket "kompis stämning" mellan laget och Mats.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tycker det är starkt av Bendelin att komma tillbaks, med tanke på hur han blev nekad tränarposten inför säsongen.
Hoppas han kan tagga till spelarna med rejäla utskällningar om det så behövs, har varit för mycket "kompis stämning" mellan laget och Mats.