Smokey: Det är lugnt seger 3-1 blir det så nu kan du varva ner så du inte åker på en Strok Hjärtinfarkt och missar segern. Börja med att sprätta några pilsner omg skit i Frukost
Modano: lugnt. Men skulle Ohre vara hälften så tafatt i målvaktsspelet som dina brister i det skrivna språket, då lutar det kanske mer åt 12-3? Nu får vi hoppas att det inte är så illa.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...