1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1769452

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
När jag såg intervjun med Andreas Johansson så börjar man förstå varför Modo uppträder som de gör på isen. Den mannen mår inte bra och jag kan även förstå varför det är tyst i omklädningsrummet. Känns som att han likt Erik XIV skulle kunna gå bärsärkagång när som helst.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
FH - avdammad: Modo vinner ikv för Timrå har överpresterat och dom underpresterat. Vi ska inte komma dit o tro att vi är nått. Våra unga spelare ska det göra ont på. Han bara matar på den där AJ. Må ju vara bra tändvätska för Tik det där.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...