Hejsan pojkar Att häckla å håna är inte min grej utan jag vill bara dyka in å önska er lycka till ikväll, jag hoppas det blir en bra hockeymatch och en bra stämning mellan klackarna så publiken på plats och alla ni som kommer se matchen på ett eller annat sätt får fin valuta för pengarna!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att häckla å håna är inte min grej utan jag vill bara dyka in å önska er lycka till ikväll, jag hoppas det blir en bra hockeymatch och en bra stämning mellan klackarna så publiken på plats och alla ni som kommer se matchen på ett eller annat sätt får fin valuta för pengarna!
Kör hårt !