{297}: Har man goda argument för sina sak behöver man inte "göra ner folk", då räcker argumenten.
Sen är man färgad och har olika perspektiv på saken, vilket jag tycker är styrkan på HS, såg exv inte matchen igår men har ändå en ganska bra bild av matchen när jag läser både er/vår tråd.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har man goda argument för sina sak behöver man inte "göra ner folk", då räcker argumenten.
Sen är man färgad och har olika perspektiv på saken, vilket jag tycker är styrkan på HS, såg exv inte matchen igår men har ändå en ganska bra bild av matchen när jag läser både er/vår tråd.